torsdag 15 januari 2009

Ny utmaning till StampARTic


Japp ett shakerkort blev det denna gången. Har aldrig gjort det förut så det var en kul utmaning. Jag har gjort ett kort till min kompis som snart fyller 31 och valde att göra det i form av en flaska. Mallen till flaskan har jag hittat genom att googla. Små silverpärlor har jag fyllt kortet med. När jag skulle ladda upp kortet såg att jag har gjort en liten miss kan man lugnt säga men det är en aningens försent att rätta till det nu så det får hon på köpet =) Ser ni vad?

5 kommentarer:

Bente sa...

Sååå morsomt kort! Flott idè!

Unknown sa...

Så stilig og morsomt kort! Artig vri med å forme kortet som en flaske!!!
Herlig!

Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

Anonym sa...

Toksnyggt Liselotte.
Jag håller tummarna för dig.

Kan inte se vad...

Kram o ha gott

PS Inläggen under. Du är superduktig på att skapa, jag är mkt imponerad.

Anonym sa...

Var tvungen att kika en gång till.
Kan det vara pricken som skulle varit över "å"?

ha gott!

Lillemor sa...

Tänk att jag missat att du har startat en blogg! *skäms*
Blev jätteglad när jag hittade hit, så mycket fint du gjort o jag gillar både shakerkortet o grattiskortet med whippersnapperstämpeln massor!
Tack för titten!
Kram Lillemor