onsdag 29 april 2009

Hej alla vårglada.


För visst blir man vårglad när man tittar ut genom fönstret på morgonen och ser alla gröna träd och buskar och solen som lyser. En dags jobb till och sen lite extra ledigt över valborg. Ska bli underbart. Jag har inte lagt upp nått på ett tag för tiden finns liksom inte för vi håller på att bygga ut vårt hus och det är mycket jobb med det. Men snart stundas det studenter och konfirmationer så några kort har jag gjort emellanåt. Här kommer 3 st.



Det första kortet är till barnens kusin som konfirmerar sig den 5 juli. Papper från MME. Vintagebild utskriven från nån gratissida på internet. Ramen är målad med krackeleringsfärg. Korset är en charm som jag tycker passar mycket bra till detta kort.




Detta enkla kortet är till en kille som konfirmerar sig. Papper från MME. Stämpeln är lånad av Ingela.



Studentkort till en himla go tjej som dessutom klarat körkortet precis. Hmm hoppas du inte kollar in denna bloggen innan studenten förresten ;-) Gjorde detta till en utmaning på StampArtic där man inte skulle använda sig av köpta dekorationer men jag hann aldrig lägga upp det så jag tryckte på en charm och några stenar som dekos.




detta var allt för mig. På lördag ska jag på en rolig pysselträff och träffa båda gamla och nya pyssliga tjejer. Ska bli såå kul.

Kramen

Inga kommentarer: