tisdag 9 december 2008

Man kan ju pyssla med annat än Scrap också...

och det har jag gjort här. Nu i juletider så finns det ju så mycket mysigt pyssel så det är bara att vraka och välja.
..........................................................................................................................................................................
Denna Lilla tomte har jag tovat. Urenkelt och jätteroligt. Har även tovat en hel del hjärtan som jag har satt lite här och där på krukor och på blomfat mm.


ett dörrhjärta har det med blivit.

Köpt diverse attiraljer i blomaffären och sen var det bara att pynta.


Ett av ljusfaten jag har gjort denn jul. Med mossa och ljus så blir det extra mysigt. Har man dessutom lite andra saker att dekorera med så blir det ännu bättre...

Änglarna har jag köpt i en urmysig affär som finns här i stan även banden kommer därifrån. Har satt fast änglarna med en nål rakt in i ljuset.

Inga kommentarer: